Проект «Житлово-комунальні послуги – під контроль громадськості» завершено, але роботу у цьому напрямі буде продовжено
24.11.2012
Проект «Житлово-комунальні послуги – під контроль громадськості» завершено і відповідно до умов договору підготовлено відповідні звіти за ІІІ звітний період та фінальний аналітичний. 23 листопада поточного року у приміщенні Комітету мікрорайону «Русанівка» відбулася зустріч представників Фонду Східна Європа – менеджера програм Юрія Паскалюка, менеджерів Ольги Шаварової та Ольги Рачинської з виконавцями проекту – керівником проекту Аллою Поплавською, головою Комітету Андрієм Нєстєрковим, виконавцем проекту Олександром Чунаєвим та бухгалтером проекту Олександром Злочевським з оцінки завершення проекту. На зустрічі було розглянуто стан виконання додатку 3 до Договору про цільову благодійну допомогу, згідно з яким фінансувалася діяльність з реалізації проекту. Якщо простіше, то мова йшла про досягнення результатів цього проекту згідно з відповідними індикаторами вимірювання ступені їх виконання, які були вказані у логічній моделі гранту. Ми відповіли на всі запитання представників Фонду Східна Європа, а вони у свою чергу отримали вичерпні відповіді. Важливим результатом цієї зустрічі для нас стало не саме прийняття звітів, а пропозиція пана Піскалюка про подальшу співпрацю. За його словами, готуються нові гранти і вони будуть нас запрошувати для участі у майбутніх конкурсах.
Ми відзвітувалися, але робота у цьому напрямі буде продовжена.
31 жовтня 2012 року проекти 4 локальних нормативно-правових актів були направлені до Київради (вх. № 51947 від 01.11.2012) та її виконавчого органу (вх. № 53156 від 06.11.2012). На завершальному етапі проекту протягом вересня – жовтня 2012 року відбувся попередній розгляд зазначених проектів і було створено необхідні умови для їх розгляду у рамках лобістської компанії на столичному рівні. Таким чином, з листопада 2012 року розпочинається лобіювання Комітетом мікрорайону «Русанівка» цих проектів. Ускладнюватиме роботу з міською владою щодо вдосконалення існуючої нормативно-правової бази реорганізація структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації. Проблема полягає у тому, що внаслідок цієї реорганізації раніше задіяні у проекті колишні Головні управління житлового господарства і енергетики, енергоефективності та енергозбереження увійшли до складу новоутвореного Головного управління комунального господарства. Тому проекти мають пройти бюрократичне коло погодження вже новоутвореними структурними підрозділами КМДА і це затягуватиме відповідний час.
На конференції «Роль органів самоорганізації населення у розвитку столиці» 9 вересня 2012 року, яка була проведена Головним управлінням з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) у приміщенні Київського міського будинку вчителя (вул. Володимирська, 57), керівництвом КМДА було оголошено низку ініціатив. Так, вперше ініціюватиметься у бюджеті на 2013 рік виділення 60 млн. грн. під контроль органів самоорганізації населення на проведення ремонтних робіт і ОСНам запропоновано надати свої пропозиції щодо адресного переліку проведення цих робіт. Розгляд наданих ними пропозицій будуть, за словами керівництва міста, розглядатися у першочерговому порядку.
На виконання цієї ініціативи 4 жовтня цього року у приміщенні Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації під керівництвом начальника відділу з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю за участі керівників управління житлово-комунального господарства розглядалися питання участі ОСНів Дніпровського району у формуванні переліку ремонтних робіт на 2013 рік, які мають фінансуватися з міського бюджету. У нараді взяли участь заступник голови Комітету, виконавець проекту Олександр Чунаєв та керівник Комітету мікрорайону «Березняки-Тельбін», член робочої групи проекту Валерій Гуманенко. На нараді були прийняті рішення, які вперше зроблять прозорим процес підготовки заявок на проведення ремонтних робіт у Дніпровському районі і розгляд затверджених містом сум, обсягів та адресного переліку цих робіт.
Оскільки прийняті рішення мають новаторський характер і змінюють принципово процедуру підготовки відповідних пропозицій, надаю витяг із Резолюції засідання зазначеного круглого столу:
«2. Після узагальнення пропозицій, наданих органами самоорганізації населення мікрорайонів та будинкових комітетів, провести друге засідання круглого столу з представниками управління житлово-комунального господарства Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, на якому розглянути відповідні документи з орієнтовним розрахунком суми запланованих робіт. Термін виконання – грудень 2012 року.
3. З метою контролю громадськості за практичною реалізацією наданих пропозицій у сфері житлово-комунального господарства провести третє засідання круглого столу представників органів самоорганізації населення мікрорайонів та будинкових комітетів з представниками управління житлово-комунального господарства Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, на якому розглянути результати роботи Київської міської державної адміністрації щодо урахування пропозицій, які надійшли від ОСНів мікрорайонів та будинкових комітетів Дніпровського району міста Києва. Термін виконання – перший квартал 2013 року».
На реалізацію ініціативи КМДА у сфері капітального ремонту Комітет мікрорайону «Русанівка» провів відповідну роботу з керівниками низки житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, які знаходяться в межах мікрорайону Русанівка. За результатами цієї роботи нами складені переліки, обсяги та вартість необхідних ремонтних робіт. Наші пропозиції щодо їх можливого включення до загальноміського адресного переліку ремонтних робіт для відповідного фінансування з міського бюджету на 2013 рік направлені 5 листопада ц.р. відповідним листом на ім’я першого заступника голови Київської міської державної адміністрації (копія – начальнику управління житлово-комунального господарства Дніпровської райдержадміністрації м. Києва).
Наша діяльність у цій сфері направлена на виконання відповідних власних повноважень, наданих нам Київською міською радою у 2007 році. Тому цей напрям роботи для нас залишається важливим і ми будемо й надалі докладати усіх зусиль для його успішної реалізації.
Олександр Чунаєв, заступник голови Комітету,
головний редактор веб-сайту Комітета