Main menu:

Ремонт Русанівської набережної проводиться … незаконно

 

15.07.2018

Підходить до свого завершення капітальний ремонт Русанівської набережної. Завдяки наполегливості активних русанівців стала відома інформація, яка дозволила підготувати та розмістити статтю на нашому веб-сайті «Про ремонт Русанівської набережної». Висновок у статті тоді був зроблений такий: капітальний ремонт набережної став черговим прикладом освоєння виконавцем робіт за сприяння міської виконавчої влади бюджетних коштів міста.

А ось аналіз нормативно-правового обґрунтування його проведення показав ще більш цікаві речі.

Влада обґрунтовує проведення реконструкції Русанівської набережної наявністю відповідних норм у Програмі економічного і соціального розвитку Києва на 2017 рік, затвердженої рішенням Київради 12.12.2016 за № 553/1557 (із змінами та доповненнями) (додаток 4 «Розподіл асигнувань на фінансування капітальних вкладень»), та у розпорядженні виконавчого органу Київської міської рад (Київської міської державної адміністрації) (далі – КМДА) від 06.01.2017 № 3 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2017 рік». І здавалося, як цьому можна не вірити. Але перевірка цього виявила несподівано зовсім інше.

У цих документах немає жодної згадки про таку реконструкцію. А замість нього фігурує зовсім інший проект «Влаштування поливо-зрошувальної мережі в парку на Русанівській набережній», код об’єкту 182852. І це ще не все. За результатами тендеру був укладений договір підряду між КО «Київзеленбуд» та ТОВ «БК «Куб» від 21.08.2017 № 94/8 на здійснення капітального ремонту об’єкту: Капітальний ремонт парку на Русанівській набережній в Дніпровському районі. Об’єкт зазначеного ремонту також зазначений у 2-х додаткових угодах до нього № 1 від 02.11.2017 та № 2 від № 10.11.2017

У цьому договорі і додаткових угодах до нього не вір очам своїм – йде посилання на зазначені вище документи. Тобто у договірних документах містяться взаємовиключні норми і виходить дивна картина – ремонт парку нічим не затверджений і бюджетний проект системи поливу не є таким ремонтом. Таким чином ремонт проводиться незаконно і є по суті нецільовим витрачанням міських бюджетних коштів. А це вже тягне на статті кримінального законодавства.

На цьому дива не завершилися і у 2018 році в порушення цього договору підряду з’явилася друга черга ремонту парку на Русанівській набережній. Різницю маємо лише у тому, що змінився відповідальний за його проведення структурний підрозділ міської виконавчої влади у відповідних розпорядженнях КМДА.

Як відомо, раніше відбулася реорганізація колишнього Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища КМДА на Департамент міського благоустрою та самостійне Управління екології та природних ресурсів КМДА. Розпорядженням КМДА від 21.02.2018 № 264 «Про передачу бюджетних призначень, передбачених Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2018 рік у бюджеті міста Києва» цьому Управлінню КМДА були зокрема передані бюджетні призначення на КПКВТ 1416030 «Організація благоустрою населених пунктів» у сумі 160881,00 тис. грн., у рамках яких і передбачалося проведення робіт з капітального ремонту об’єктів благоустрою на території міста Києва.

Розпорядженням КМДА від 04 квітня 2018 року № 550 «Адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах затверджених бюджетних призначень на 2018 рік Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» виконавцем цих робіт визначено КО «Київзеленбуд», термін виконання: квітень – листопад 2018 року, кошторисна вартість – 14583,2 тис. грн. і видатки на 2018 рік – 7000,0 тис. грн.

Другим розпорядженням КМДА від 21 травня 2018 року № 881 вносяться зміни до цього об’єкту – збільшуються видатки на ці роботи і вони складають 983, 2 тис грн. Інші дані проведення цих робіт залишені без змін.

Виникає запитання – а коли була І черга цього ремонту і чому у договорі підряду з додатковими угодами мова йде про увесь комплекс робіт протягом останнього кварталу 2017 року та усього поточного року ? Прямої відповіді так і не вдалося знайти. А ось аналіз документів примусив зробити другий висновок – так звана ІІ черга з’являється виключно у рамках бюджетних призначень, іншими словами бюджетного фінансування на 2018 рік і прямого посилання на зазначені вище базові документи Київради та КМДА не має. А ще простіше можна сказати так – ми маємо аферу з проведенням капітального ремонту улюбленої набережної.

А на підтвердження цього наведу наглядний приклад. Біля мосту з набережної на вул. Раїси Окіпної стоїть інформаційний щит КО «Київзеленбуд» з цікавим змістом: «За сприяння депутата Київради Маляревича О.В. та за дорученням Київського міського голови Віталія Кличка продовжується капітальний ремонт парку на Русанівській набережній в Дніпровському районі Вибачте за тимчасові незручності». Якби не вдалося отримати інформацію від КМДА за підписом заступника голови КМДА у формі листа на адресу одного з членів ОСН від 6 червня поточного року, то можна було повірити про таку спрощену процедуру проведення нашої злощасної реконструкції. Але ми ж маємо ситуацію навпаки і, мабуть, цим щитом КО «Київзеленбуд» банально прикриває цю багатомільйонну аферу з освоєння міських бюджетних коштів при її проведенні.

2017 – 2018 роки стали роками масштабних реконструкцій в мікрорайоні – каналу, набережної і на черзі вул. Ентузіастів. І проведення їх за принципом вільного використання бюджетних коштів без належного правового забезпечення і в порушення бюджетної дисципліни є неприпустимим. Але міська влада, здається, цим не переймається і це дуже погано.

ОСН «Комітет мікрорайону «Русанівка» м. Києва намагатиметься відслідковувати ці реконструкції і брати їх під свій громадський контроль. Відповідна інформація й далі розміщуватиметься на шпальтах нашого веб-сайту.

Олександр Чунаєв,
головний редактор веб-сайту ОСН «КМ «Русанівка»