Main menu:

Про проведення 07 грудня 2019 року чергової звітної конференції жителів за місцем проживання у межах території діяльності ОСН «КМ «Русанівка»

27.11.2019

Звітна конференція жителів за місцем проживання у межах території діяльності   ОСН «КМ «Русанівка» не відбулася 26 жовтня 2019 року і замість неї відбувся захід з громадського обговорення деяких актуальних  проблем життя русанівців. Відповідно на його засіданні 07 листопада поточного року була визначена нова дата її проведення і вона припала на день місцевого самоврядування 07 грудня 2019 року. Тому членами проводиться активна робота з підготовки проведення цієї звітної конференції і водночас продовжується діяльність з представлення інтересів русанівців у міській владі – розглядаються відповідні проблеми і направляються відповідні звернення до владних інституцій.

У рамках підготовки зазначеної звітної конференції зазвичай готуються проекти як звіту за поточний рік, так і плану на наступний рік. Часто виникають запитання від русанівців про те, що робить ОСН «КМ «Русанівка» в їх інтересах і щодо нашої діяльності деякими людьми чомусь поширюється недостовірна інформація. Спроби такої дискредитації певними людьми не роблять їм самим честі і насправді лише шкодять справі дієвого представлення інтересів русанівців у системі міської влади. Але, зауважую, наш орган самоорганізації населення є конституційним органом влади і з статусом юридичної особи набагато легше виступати від русанівців у стосунках з міськими посадовцями. З метою широкого інформування про нашу діяльність вирішив до нової дати цієї звітної конференції надати таку можливість ознайомитися з основними напрямками її здійснення у поточному році. Матеріал викладаю за блочним принципом, щоб була можливість побачити наші дії та реакцію владних інституцій у динаміці.

ОСН «КМ «Русанівка» на виконання основних завдань (напрямків діяльності) – задоволення соціальних, культурних, побутових та інших потреб жителів шляхом сприяння у наданні їм відповідних послуг – протягом 2019 року активно працював з таких питань: протидія незаконному включенню житлового масиву Русанівки до проекту міської канатної дороги, продовження боротьби проти незаконної діяльності низки суб’єктів господарювання, підтримка перебудові будівлі колишнього кінотеатру «Краків» під принципово новий заклад культури, подолання наслідків забруднення повітря у вересні поточного року, виступив з низкою ініціатив стосовно надання житловій частині Русанівки нового пам’яткоохоронного статусу, увічнення пам’яті видатного українського архітектора, нашого зодчого Вадима Ладного і впорядкування Парку відпочинку на Русанівській набережній.

1) ОСН «КМ «Русанівка» оперативно зреагував на отримання інформації про незаконне включення до проекту міської канатної дороги житлового масиву Русанівка. Про це ми довідалися через прийняття Київською міською державною адміністрацією (КМДА) розпорядження від 02.01.2019 № 1 про внесення таких змін до розпорядження від 14.02.2017 № 158 за підписом виконуючого обов’язки голови Миколи Поворозника. На виконання останнього розпорядження КМДА його департамент містобудування та архітектури (ДМА) видав досить оперативно наказ від 23 лютого 2019 року № 69 про затвердження такого будівництва із зазначенням загальних даних та містобудівних умов і обмежень. А у цьому наказі привертає увагу те, що Русанівка зазначена лише у назві і у його загальних положеннях наш масив не фігурує взагалі.

При прийнятті розпорядження КМДА від 02.01.2019 № 1 було порушено містобудівне, водне, земельне, природоохоронне, пам’яткоохоронне та регламентне законодавство.

На засіданні ОСН «КМ «Русанівка» за участі депутата Київради Маляревича О.В. 05 лютого 2019 року було ініційовано розгляд серед інших питань порядку денного нашого засідання зазначене питання. На цьому засіданні він запропонував ОСН звернутися з цього питання до міського голови, голови КМДА Кличка В.В. та КП КМДА «Київське інвестиційне агентство». Члени ОСН «КМ «Русанівка» одностайно виступили проти цієї ініціативи влади і підтримали цю пропозицію.

На виконання цього рішення і за результатами вивчення розпоряджень КМДА нами були направлені протягом 15 березня – 11 квітня 2019 року 5 листів про незаконне включення нашого житлового масиву до міського проекту побудови канатної дороги та 2 заяви до таких адресатів: міського голови, голови КМДА Кличка В.В. 15 березня 2019 року за №21, в. о. генерального директора КП «Київське інвестиційне агентство» Тур Ю.Л. 15.03.2019 за № 22, заступника міського голови – секретаря Київради Прокопіва В.В. 15.03.2019 за №23, заява про вчинення кримінального правопорушення прокурору міста Києва Говді Р.М. 21.03.2019 за №24, депутату Київради Маляревичу О.В. 27.03.2019 за № 25, міністру культури України Нищуку Є.М. 27.03.2019 за № 26 та заява про вчинення кримінального правопорушення директору розташованого у місти Києві територіального управління Державного бюро розслідування Руслану Марчуку 11.04.2019 за № 31. В усіх зверненнях до органів влади ми наголошували на тому, що ОСН «КМ «Русанівка» виступає за виключення нашого масиву з вказаного проекту і внесення відповідних змін до зазначеного розпорядження КМДА.

Реакція адресатів була різною. Прокуратура міста Києва (відповідь від 15.04.2019 за №04/2/2-19) повідомила про направлення нашої заяви у межах компетенції до Головного управління Національної поліції у м. Києві, а міське теруправління ДБР (відповідь від 18.04.2019 за підписом заступника начальника першого слідчого відділу О. Іванця) – до органу досудового розслідування Національної поліції України. На цей час ми ні від  міської поліції, ні зазначеного органу немає інформації про розгляд цих заяв. Депутат Київради Маляревич О.В. ніяк не зреагував на наше звернення до нього і не вжив відповідних дій. Від міської виконавчої влади також не було отримано відповіді і міське керівництво вкотре виявило неповагу до нас як мешканців Русанівки. Не отримали ми відповідь ще від Міністерства культури на наше звернення до них. Керівник КП «Київське інвестиційне агентство» («КІА») повідомила в межах своєї компетенції, що підприємством проводяться передінвестиційні роботи по маршруту: арка Дружби народів – Почтова площа – Труханів острів, а проектна документація з будівництва відповідного об’єкту на житловому масиві Русанівка не розроблялась (відповідь від 11.05.2019 за  № 050/30-511).

У листі до секретаря Київради ми просили доручити низці постійних комісій Київської міської ради – з питань дотримання законності, правопорядку та запобігання корупції; з питань екологічної політики; з питань містобудування, архітектури та землекористування; з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики; з питань транспорту, зв’язку та реклами – розглянути зазначену ситуацію і на підтримку русанівців Київській міській раді вжити дії з вилучення житлового масиву з проекту побудови цієї канатної дороги. На наш лист секретарем Київради дещо з запізненням було надано доручення від 09.04.2019 за № 08/7786 щодо розгляду нашого листа лише 4 постійним комісіям з них за виключенням постійної комісії з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики. І тут ми маємо різну реакцію міських депутатів з цих постійних комісій Київради. Виконання цього доручення відбулося протягом 24 квітня – 23 липня поточного року.

24 квітня 2019 року наше питання розглядалося на засіданні постійної комісії Київради з питань екологічної політики і присутні міські депутати більшістю голосів прийняли для нас позитивне рішення. Депутати вирішили звернутись до цього комунального підприємства з проханням врахувати пропозицію ОСН «КМ «Русанівка» щодо виключення житлового масиву Русанівка із проекту будівництва (створення) об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури – зазначеної канатної дороги та щодо можливості надати до них проект цього будівництва (створення) для обговорення з громадськістю (лист голови цієї постійної комісії Київради від 26.04.2019 за № 08/288-199). На засіданні цієї постійної комісії участь взяли від ОСН «КМ «Русанівка» Нєстєрков А.Є. та Чунаєв О.Е.

22 травня 2019 року наше питання розглядалося на засіданні постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами одним з перших питань порядку денного і за результатами розгляду міські депутати вирішили доручити зазначеному комунальному підприємству провести додаткові консультації і відповідні громадські слухання, що його керівництвом так і не було зроблено. У своєму виступі заступник генерального директора КП «КІА» Богдан Чорний заявив, що підприємством готується техніко-економічне обґрунтування перших 3-х станцій міської канатної дороги і житловий масив Русанівка не включена до нього. Відповідь цієї постійної комісії нами не отримана. На засіданні цієї постійної комісії від ОСН «КМ «Русанівка» участь взяв Чунаєв О.Е.

23 липня 2019 року наше питання розглядалося на засіданні постійної комісії Київради з питань дотримання законності, правопорядку та запобігання корупції і міські депутати повністю підтримали наш лист до Київради. За результатами розгляду міські депутати вирішили звернутися до Київського міського голови з пропозицією вилучити житловий масив Русанівка з проекту будівництва канатної дороги з об’єктами громадського призначення за маршрутом: арка Дружби народів – Поштова площа – Труханів острів  Гідропаарк – житловий масив Русанівка (відповідь голови цієї постійної комісії Київради від 05.98.2010 за 08/291-336. На засіданні цієї постійної комісії від ОСН «КМ «Русанівка» участь взяв Чунаєв О.Е.

Наше питання до порядку денного засідання постійної комісії Київради з питань містобудування, архітектури та землекористування не включалося і відповідно не розглядалося. Натомість її голова повідомив, що наше звернення було направлено до 3-х структурних підрозділів КМДА (департаменту земельних ресурсів. департаменту містобудування та архітектури і управління екології та природних ресурсів) для розгляду та відповідного реагування (відповідь від 26.04.2019 за № 08/281-703). Про зазначені результати дій цих структурних підрозділів КМДА ми не знаємо, бо ніяких відповідей на нашу адресу щодо цього від них не надійшло.

За результатами розгляду зазначеними постійними комісіями листа ОСН «КМ «Русанівка» до Київради нами отримані в цілому позитивні рішення і це дозволило відкласти у часі реалізацію питання зміненого маршруту проекту з будівництва міської канатної дороги. Але як виконані секретаріатами цих постійних комісій Київради зазначені рішення ми не знаємо і необхідність вилучення нашого масиву з нього залишається для нас актуальною.

Питання включення нашого мікрорайону до проекту будівництва міської канатної дороги викладено у 2-х статтях, які  13 та 25 березня 2019 року розміщені на вебсайті ОСН «КМ «Русанівка».

2) ОСН «КМ «Русанівка» продовжив вживати дії проти будівництва незаконного ресторану «Рівер Гріль» на Русанівській набережній на Русанівській набережній.

ОСН «КМ «Русанівка» сприяв організації громадської компанії з направлення листів від русанівців до міського голови, голови КМДА Кличка В.В. та директора департаменту охорони культурної спадщини КМДА Никоряка О.Д., оскільки ситуація потребувала вжиття негайного реагування з боку Київської міської державної адміністрації як спеціально уповноваженого органу охорони культурної спадщини для недопущення цього. Такі звернення були підтримані зазначеним департаментом КМДА і були прийняті відповідні дії. 07 лютого 2019 року головний спеціаліст відділу охорони об’єктів культурної спадщини цього департаменту КМДА за підсумками проведеного огляду місця незаконного будівництва ресторану склала акт № 5 про вчинення правопорушення та надала керівнику порушника припис № 18/п. згідно з цим приписом цей департамент КМДА вимагав з дати його отримання припинити виконання земельних та будівельних робіт на території пам’ятки місцевого значення «Історичний ландшафт Київських гір і долини р. Дніпра» за визначеною адресою і у 10-дений термін надати на розгляд зазначеного департаменту КМДА проектно-дозвільну документацію на проведення вказаних робіт на частині її території. На жаль, ці документи не стали перешкодою для ТОВ «Грейндж» у проведенні цих робіт. Але чітко організована співпраця ОСН та небайдужих русанівців у цьому питанні дозволила отримати зазначені плідні результати і у подальшому доцільно використовувати отриманий досвід комунікації з мешканцями мікрорайону у своїй діяльності. ОСН «КМ «Русанівка» висловлює вдячність мешканці Русанівки Катерині Яворській за організацію цієї громадської компанії.

У лютому поточного року нами був застосований такий механізм звернень до міських депутатів як направлення листів до депутатських фракцій, групи та постійної комісії Київради – «Всеукраїнське об’єднання «Свобода» (від 15.02.2019 за № 11), «Солідарність» (від 15.02.2019 за № 12),  «Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина» (від 18.02.2019 за № 13), «Єдність» (від 18.02.2019 за № 14), групи «Київська команда» (від 18.02.2019 за № 15), з питань дотримання законності, правопорядку та запобігання корупції (від 18.02.2019 за № 16). У листах до цих депутатських фракцій та груп ми просили терміново розглянути зазначену ситуацію та звернутися до міського голови, голови КМДА Кличка В.В та відповідних постійних комісій Київської міської ради з проханням вжити в інтересах русанівців передбачені законодавством дії щодо негайного припинення незаконних будівельних робіт, а у листі до голови постійної комісії – безпосередньо розглянути це питання та вжиті такі дії. На жаль, міські депутати проігнорували наші звернення до них – запропонованих засідань не відбулося і нам відповідно від них нічого не надійшло.

На засіданні Комісії при КМДА з перевірки інформації щодо об’єктів будівництва, які викликають суспільний резонанс, за ініціативою активістів і деяких членів ОСН «КМ «Русанівка» 13 та 22 березня поточного року незаконне будівництво ресторану на набережній двічі розглядалася і це не вплинуло на його будівництво. Подання ними відповідних матеріалів на цю комісію робилися окремо від ОСН «КМ «Русанівка» і від цього тільки страждають інтереси русанівців, бо успіху можна досягти лише у разі здійснення спільних дій.

Оскільки будівництво незаконного ресторану після цього продовжилося, ми звернулися до міністра культури України з проханням негайно розглянути ситуацію з порушенням Київською міською державною адміністрацією статусу цієї пам’ятки ландшафту та історії місцевого значення на території Русанівської набережної під час незаконного будівництва на ній ресторану і вжити дії щодо сприяння демонтажу побудованого в порушення пам’яткоохоронного законодавства ресторану, відновлення порушеного під час цих незаконних робіт ландшафту набережної та притягнення винних осіб до визначеної законодавством відповідальності (лист від 01.04.2019 за № 27). Також у ньому ми висловили вдячність департаменту охорони культурної спадщини КМДА за таку підтримку русанівців і вияв професійної позиції з дотримання вимог охорони цієї пам’ятки. Але про результат розгляду міністерством цього листа нам невідомо, бо відповіді ми від не взагалі не отримали.

Оскільки будівництво здійснювалося в порушення водного, земельного, санітарно-епідемічного, природоохоронного і пам’яткоохоронного законодавств, ОСН «КМ «Русанівка» звернувся до розташованого у м. Києві територіального управління Державного бюро розслідування з проханням терміново розглянути заяву про вчинення кримінального правопорушення щодо незаконного будівництва ресторану на Русанівській набережній і вжити передбачені кримінальним законодавством дії (лист від 11.04.2019 за № 30). Міське теруправління ДБР повідомили, що наша заява направлена у межах компетенції до органу досудового розслідування Національної поліції у м. Києві і у свою чергу на цей час ми немає від нього інформації про її розгляд (відповідь від 18.04.2019 за підписом заступника начальника першого слідчого відділу О. Іванця).

ОСН «КМ «Русанівка» у квітні поточного року звернувся до міського голови, голови КМДА Кличка В.В. щодо подальшого використання оглядового майданчика на Русаніввській набережній, який є її частиною з часу її побудови і фактично став об’єктом незаконного будівництва ресторану в порушення прав русанівців, киян та гостей столиці на вільне користування ним (лист від 15.04.2019 за № 32). У ньому ми звернулися до КМДА зробити наступне: забезпечити подальше використання цього оглядового майданчика в інтересах русанівців і гостей міста для прогулянок та оглядання ними з його території краєвиду дніпровських островів та правого берегу міста і не допустити включення його території до складу незаконного ресторану та зберегти цей майданчик у існуючому первісному вигляді. Натомість міська влада проігнорувала наш лист і територія оглядового майданчика таки стала частиною незаконного ресторану «Рівер Гріль», на якій відвідувачі їдять страви з кухні цього ресторану.

З метою активізації дій виконавчої влади щодо припинення незаконної діяльності ресторану «Рівер Гріль» на Русанівській набережній нами у липні поточного року був направлений лист до президента України Зеленського В.О. з проханням терміново розглянути порушене питання і вжити заходи з припинення діяльності цього незаконно побудованого ресторану, його демонтажу і приведення цієї території як складової Парку відпочинку у належний стан (лист від 15.07.2019 за № 54). ОСН «КМ «Русанівка» отримала відповідь Офісу Президента України про те, що наше звернення направлено до Національної поліції України з проханням його розглянути згідно з компетенцією, вжити відповідних заходів і поінформувати нас щодо результатів (відповідь від 02.08.2019 за № 45 – 01/1112). Наш лист успішно розглянули у слідчому управління ГУ НП у м. Києві  і направили до Дніпровського управління поліції. Остання відповідь від 22.08.2019 за № 9431/125/50-2019 потішила, бо інакше оцінити не можна – у провадженні районного органу поліції знаходяться матеріали кримінального провадження № 42018100000001189 від 20.12.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частинною 2 ст. 197-1 Кримінального Кодексу України. У рамках цього провадження повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення згідно з вказаною нормою КК України. Із листа невідомо, що це за підозра і кому вона була вручена. Розгляд зазначеного кримінального провадження відбувається вже протягом 11 місяців, а інформацію про хід досудового розслідування ми так і не маємо до цього часу. Доводиться визнавати, що дії поліції ніяк не завадили побудові незаконного ресторану і його подальшій незаконній господарській діяльності.

Це питання має розгляд  у різних судах.

Спроба захоплення будівлі колишньої водонасосної станції розглядалося Іванківським районним судом Київської області.  20 вересня 2018 року цим судом було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Грейндж» (02140 м. Київ, вул. Л. Руденко, 6-А, оф.203 до Державного реєстратора Іванківської районної державної нотаріальної контори Іванківського районного нотаріального округу (07201, Київська область смт. Іванків, вул. І. Проскури, 26) про визнання недійсним та скасування рішення про державну реєстрацію права та їх обтяжень (ухвала № 76885190, судова справа № 366/2494/18, провадження № 2/366/644/18). 10 грудня 2018 року судовою ухвалою № 78548780 було закрито зазначене провадження в зв’язку з відмовою позивача від позову.

22 січня 2019 року до Дніпровського районного суду м. Києва надійшло клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 4 і зразу була відкрита судова справа за № 755/1044/19 (провадження № 1-кс/755/792/19). Вже відбулося кілька судових засідань і поки що остаточних результатів судового розгляду немає. Як бачимо, це абсолютно не заважає незаконному ресторану здійснювати свою господарську діяльність.

ОСН «КМ «Русанівка» продовжив у 2019 році висвітлювати на своєму вебсайті  будівництво незаконного ресторану і відповідні статі розміщена на ньому 25 січня, 04 лютого і 25 березня 2019 року.

Доводиться робити висновок – відкриття та функціонування цього ресторану засвідчили перемогу бізнес-інтересів над інтересами русанівців, а дії  міської влади до нас – їх зневагу. Таким чином частину території Парку відпочинку разом з територією оглядового майданчика забрано у нас з Вами під потреби ТОВ «Грейндж» як замовника цього незаконного будівництва та цих рестораторів.

3) Під час здійснення незаконного будівництва ресторану на Русанівській набережної виникла проблема з реалізації проекту КО «Київзеленбуд» щодо встановлення на її території поливо-зрошувальної мережі і ОСН «КМ «Русанівка» вжив відповідні дії із з’ясування цієї ситуації.

ОСН «КМ «Русанівка» звернувся 18 червня 2019 року до міського голови, голови КМДА Кличка В.В. з проханням Київській міській державній адміністрації негайно розглянути ситуацію щодо стану виконання робіт зазначеного проекту у Парку відпочинку на Русанівській набережній і вжити дії з пришвидшення здійснення зазначених робіт для забезпечення встановлення у максимально короткий строк системи поливу його зелених насаджень (лист за № 47) і до голови Дніпровської райдержадміністрації м. Києва та депутата Київради Маляревича О.В. щодо сприяння у їх пришвидшенні (листи за №№ 48, 49 відповідно).

19 червня поточного року Київська міська державна адміністрація прийняла розпорядження за №1112 за підписом виконувача обов’язки голови КМДА Миколи Поворозника про влаштування поливо-зрошувальної мережі в парку на Русанівській набережній у термін до 31 грудня 2020 року і визначення КО «Київзеленбуд» замовником відповідних робіт. До речі, з питань містобудівної діяльності на Русанівке таке розпорядження міської виконавчої влади стало другим за рахунком взагалі.

На думку ОСН «КМ «Русанівка» здійснюється чергова корупційна схема з встановлення поливо-зрошувальної мережі на нашій набережній і вона потребує відповідного реагування з боку правоохоронних органів. Тому ми направили відповідний лист до діючого на той час народного депутата України по мажоритарному виборчому округу №214 Чумака В.В. з проханням терміново втрутитися у ситуацію з встановленням мережі поливу зелених насаджень на Русанівській набережній і вжити в межах Ваших повноважень дії з щодо припинення відповідної корупційної схеми і притягнення винних посадових осіб до кримінальної відповідальності (лист від 01.07.2019 за № 52). На жаль, цього з різних причин не вдалося зробити.

На лист ОСН «КМ «Русанівка» до міського голови, голови КМДА Кличка В.В. нами була отримана відповідь КО «Київзеленбуд» про те, що 19.06.2019 завершилася процедура розірвання договору підряду №193/11 від 10.11.2017 і з 20 червня поточного року цей договір є припиненим (лист від 03.07.2019 за № 226/3205). ТОВ «Риальто» провело  корегування цього проекту і робочої документації.

Встановлення поливо-зрошувальної мережі на Русанівській набережній отримало своє продовження. З 05 по 21 вересня 2019 року подавалися пропозиції до тендеру «Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів» і 23 вересня поточного року відбувся сам цей тендер. З 2-х його учасників переможцем знову стало ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ», попередній невдалий виконавець зазначеного проекту, із новою сумою 12 668 552,00 грн. з ПДВ для виконання робіт згідно з відкоригованими проектною та робочою документацією. 26 вересня був підписаний протокол проведення цього аукціону і 15 жовтня поточного року КО «Київзеленбуд» підписало з товариством договір підряду № 191/10 «Влаштування поливо-зрошувальної мережі в парку на Русанівській набережній». Дата початку цих робіт 21 жовтня поточного року і їх завершення передбачається 30 червня 2020 року.

Питання реалізації зазначеного проекту КО «Київзеленбуд» щодо встановлення на  території Русанівської набережної поливо-зрошувальної мережі висвітлені у 2-х статтях на вебсайті ОСН «КМ «Русанівка» від 26 червня та 03 липня 2019 року.

4) ОСН «КМ «Русанівка» продовжив звертатися до владних інституцій щодо незаконного функціонування автомийки навпроти будівлі колишнього готелю «Славутич».

ОСН «КМ «Русанівка» у квітні поточного року звернувся до розташованого у м. Києві територіального управління Державного бюро розслідування з проханням терміново розглянути заяву про вчинення кримінального правопорушення щодо незаконної побудови та діяльності на Русанівці зазначеної незаконної автомийки і вжити передбачені кримінальним законодавством дії (лист від 11.04.2019 за № 29).

Міське теруправління ДБР повідомили, що наша заява направлена у межах компетенції до органу досудового розслідування Національної поліції у м. Києві і у свою чергу на цей час ми немає від нього інформації про її розгляд (відповідь від 18.04.2019 за підписом заступника начальника першого слідчого відділу О. Іванця).

З метою активізації дій виконавчої влади щодо припинення її незаконної діяльності нами у липні поточного року був направлений лист до президента України Зеленського В.О. з проханням терміново розглянути порушене питання і вжити заходи з припинення діяльності цього незаконно побудованого ресторану, його демонтажу і приведення цієї території як складової Парку відпочинку у належний стан (лист від 15.07.2019 за №53). ОСН «КМ «Русанівка» отримала відповідь Офісу Президента України про те, що наше звернення направлено до Національної поліції України з проханням його розглянути згідно з компетенцією, вжити відповідних заходів і поінформувати нас щодо результатів (відповідь від 02.08.2019 за №45 – 01/1112). Наш лист успішно розглянули у слідчому управління ГУ НП у м. Києві  і направили до Дніпровського управління поліції. Остання відповідь від 22.08.2019 за №9431/125/50-2019 потішила, бо інакше оцінити не можна – у провадженні районного органу поліції знаходяться матеріали кримінального провадження за № 12017100040011641 від 19.08.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого частинною 2 ст. 197-1 Кримінального Кодексу України. За наданою інформацією районним управлінням поліції проводяться необхідні слідчі та процесуальні дії спрямовані на всебічне, об’єктивне та неупереджене досудове розслідування. Ця інформація обурює, адже розслідування здійснюється вже понад 2 роки та 3 місяці і його завершення так і невідоме у часі. І це робиться при наявності надання нами зазначеним листом ОСН «КМ «Русанівка» до президента України матеріалів проведеного у 2017 році групою русанівців власного розслідування незаконної перебудови автостоянки у автомийку, що мало набагато полегшити поліції здійснювати передбачені законодавством дії і давно вже отримати відповідні результати для здійснення ними подальших дій.

5) ОСН «КМ «Русанівка» на виконання одного з основних завдань (напрямків діяльності) – задоволення соціальних, культурних, побутових та інших потреб жителів шляхом сприяння у наданні їм відповідних послуг приділив увагу питанням перебудови будівлі колишнього кінотеатру «Краків» у новий заклад культури європейського рівня.

На прохання в. о. директора КП «Європейський культурний центр «Краків» Оксани Абрашекової Олександр Чунаєв як уповноважений представник ОСН «КМ «Русанівка» взяв участь у 2-х робочих нарадах з питань капітального ремонту будівлі 22 травня 2019 року і ремонту її даху 10 жовтня поточного року. Відповідні статті про ці робочі наради розміщені на вебсайті ОСН «КМ «Русанівка» 25 травня та 15 жовтня 2019 року. Підсумкова нарада з виконання протоколу доручень від 10.10.2019 спочатку була запланована на 23 жовтня, потім була перенесена на 30 жовтня і так і не відбулася до цього часу.

Протягом листопада 2019 року ОСН «КМ «Русанівка» направив листи до міського голови, голови КМДА Кличка В.В. про ситуацію з перебудови будівлі колишнього кінотеатру «Краків» у новий багатопрофільний культурний центр європейського рівня і внесення змін до чинного Статуту КП «Європейський культурний центр «Краків» в частині реформування системи управління ним (листи від 20.11.2019 за №№ 72 і 73). Ми виступили з офіційною позицією у цьому питанні і запропонували таке:

– передати на баланс КП «Європейський культурний центр «Краків» від КП «Київкінофільм» будівлю колишнього кінотеатру для виконання КП «ЄКЦ «Краків» повноваження правонаступника майна, всіх прав і обов’язків реорганізованого ДКП кінотеатру «Краків»;
– Київській міській державній адміністрації прийняти розпорядчий документ – про проведення саме її реконструкції з визначенням КП «ЄКЦ «Краків» замовником відповідних робіт;
– розробити саме проект перебудови цієї будівлі під дієвий багатопрофільний культурний центр за участі керівництва КП «ЄКЦ «Краків» і представити його громадськості мікрорайону та мистецькій громадськості для отримання уявлення про майбутній центр;
– запровадити щонайменш наказом департаменту культури КМДА механізм громадського контролю за проведенням ремонтних робіт з боку ОСН «КМ «Русанівка», мистецької громадськості та зацікавлених русанівців;
– повернутися до обговорення внесення відповідних змін до Статуту «ЄКЦ «Краків» про створення Наглядової ради, визначення її функцій та повноважень. кількісного та персонального склад і передбачити створення спільної робочої групи з опрацювання цих змін і їх затвердження за результатами її роботи відповідним розпорядженням КМДА.

Очікуємо реакцію міської влади на них.

Народному депутату України від мажоритарного виборчого округу № 214 Швецю С.Ф. під час особистого прийому 20 листопада поточного року був переданий наш лист, у якому ми звернулися з проханням в межах його компетенції негайно розглянути зазначену ситуацію і на підтримку зазначених у ньому 5 пропозицій ОСН «КМ «Русанівка» як представницького органу частини русанівців вжити передбачені законодавством про статус народного депутата України дії (лист від 20.11.2019 № 74).

У поточному році проведено 3 тендери в системі «Прозоро»:

06 серпня аукціон з продажу балансоутримувачем зазначеної будівлі послуги – «Виконання функцій замовника по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» на Русанівській набережній, 12, м. Київ»;
–  13 серпня та 26 вересня із закупівлі роботи «Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві».

В цілому з вересня 2017 року вже проведено 7 різних тендерів і згідно з останнім грудень 2020 року  визначений строком завершення виконання робіт з капітального ремонту цієї будівлі. Тобто увесь цей час на Русанівці не функціонуватиме заклад культури у цій будівлі.

У слідчому відділі Дніпровського управління поліції Головного управління Національної поліції в місті Києві перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного 04.02.2019 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за    № 42019100040000013, при здійсненні капітального ремонту зазначеної будівлі. Київською місцевою прокуратурою № 4 здійснюється відповідне досудове розслідування і у Дніпровському районному суді м. Києва відкрита справа  №:755/8135/19 провадження №: 1-кс/755/3700/19. У рамках цієї судової справи у поточному році проведені 2 судові засідання і прийняті 3 судові ухвали: від 28 травня за № 82300791 про тимчасовий доступ 8 слідчим СВ Дніпровського УП ГУ НП у м. Києві до документів КП «Київкінофільм» і від 01 серпня за №83424781 за про тимчасовий доступ 3 прокурорам Київської місцевої прокуратури № 4 та 5 слідчим СВ Дніпровського УП ГУ НП у м. Києві до документів виконавця робіт ТОВ «Інтенграл Буд – Стандарт». Згідно з судовою ухвалою від 01.08.2019 за №83425213 призначено комплексну судову будівельно-технічну та економічну експертизу та доручено її проведення Київському науково-дослідному інституту судових експертиз (м. Київ, вул. Смоленська, буд. 6).

На вирішення цим експертам судом поставити наступні питання:

– який об`єм будівельних робіт за договором підряду на виконання будівельних робіт №Т-99/18 від 02.08.2018 слід було виконати підрядником (субпідрядниками)?
– який перелік та об`єми будівельних робіт за договором підряду на виконання будівельних робіт №Т-99/18 від 02.08.2018 фактично були виконані підрядником (субпідрядниками)?
– яка вартість фактично виконаних будівельних робіт за договором підряду на виконання будівельних робіт №Т-99/18 від 02.08.2018?
– чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних будівельних робіт за договором підряду на виконання будівельних робіт №Т-99/18 від 02.08.2018 обсягам та вартості, визначеним узгодженою проектно-кошторисною та фінансово-звітною документацією (дефектним актам, актам приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В та ін.)?
– який розмір втрачених активів (збитків) в наслідок завищення вартості будівельних робіт та/або невиконання будівельних робіт за договором підряду на виконання будівельних робіт №Т-99/18 від 02.08.2018 з урахуванням висновку будівельно – технічної експертизи?

Як виконано останнє судове рішення нам не відоме. Але у ньому привертають увагу такі норми (надаю витяг з нього):

«Досудовим розслідуванням встановлено, до Київської місцевої прокуратури №4 надійшла заява ОСОБА_1 про те, що службові особи КП «Київкінофільм» департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) вчинили службову недбалість під час реконструкції кінотеатру «Краків».

… є достатні підстави вважати, що службові особи ТОВ «Інтеграл Буд-Стандарт» вчинили заволодіння бюджетними коштами.».

Доводиться робити невтішний висновок – незважаючи на дії районних органів влади – поліції, прокуратури та суду – керівництво та тендерний комітет КП «Київкінофільм» в порушення чинного законодавства лобіювали при проведенні 2-х останніх тендерів інтереси ТОВ «Інтенграл Буд – Стандарт». Четвертий за рахунком з вересня 2017 року тендер з визначення виконавця робіт тепер відбудеться у наступному році і увесь цей час будівля буде знаходитися в існуючому стані і будемо сподіватися, що ніяких можливих руйнувань у ній до відновлення ремонтних робіт не відбудеться.

6) У вересні минулого року кияни і русанівці зокрема відчули на собі наслідки незрозумілого смогу.

Під час цього смогу повітря було просякнуте гаром і внаслідок цього явища важко дихалося і відчувався головний біль та запаморочення. Особливо неприємно дія смогу відчувалися вночі і це впливало негативно на відпочинок русанівців у цей час.

ОСН «КМ «Русанівка» стурбований появою на Русанівці цього явища, якого раніше ніколи у нас не було з такими наслідками для здоров’я русанівців. Русанівцями робилися різні припущення появи цього смогу – внаслідок викидів від діяльності сміттєспалювального заводу «Енергія», який тоді не мав необхідних фільтрів, діяльності розташованого біля станції метро «Лівобережна» ПАТ «Укрпластик» (вул. Євгена Сверстюка, 1) з виробництва гнучкої пакувальної та полімерної продукції, збільшення вуглекислого газу від автомобілів, особливо під час численних заторів, горіння торфовищ на території столичної області навколо Києва тощо – і наші мешканці, як і інші кияни, не змогли отримати достовірної та повної інформації від органів влади. Натомість відповідальні особи органів міської та центральної влади замість ретельного вивчення цієї ситуації постійно наголошували про те, що начебто мало місце дотримання при цьому необхідних санітарно-епідемічних та екологічних норм і треба трішки потерпіти. Ми вважаємо, що поява такого смогу стала результатом дії сукупності різних джерел забруднення повітря у поєднанні з природним туманом і така ситуація вимагає серйозного вивчення та відповідального реагування з боку влади.

Ця актуальна для русанівців проблема розглядалася на засіданнях ОСН «КМ «Русанівка» 24 вересня та 22 жовтня і громадському заході 26 жовтня 2019 року

На наших засіданнях була розглянута пропозиція провести інвентаризацію викидів невстановлених речовин та можливих джерел забруднення повітря для визначення їх впливу на появу цього неприродного явища і на підставі отриманих даних ефективних опрацювання та вжиття подальших дій з подолання його наслідків. При здійсненні цієї інвентаризації необхідно не тільки перевіряти існуючі підприємства, а склади та приміщення колишніх підприємств, які можуть зараз використовуватися під зберігання небезпечних речовин. Зазначені дії мають здійснювати міською владою відкрито та прозоро з максимальним інформуванням киян про застосування таких дій. Сукупність запропонованих нами дій дозволить виважено підійти до цієї ситуації і досягти її комплексного вирішення та завдяки цьому зберегти здоров’я киян.

Тому ОСН «КМ «Русанівка» виступає за ґрунтовний аналіз появи незрозумілого смогу і вжиття владою реальних дій для його усунення у подальшому.

На виконання прийнятих на цих засіданнях ОСН «КМ «Русанівка» рішень у листопаді поточного року були направлені до різних адресатів на міському та національному рівні 6 листів.

У листі до міського голови, голови КМДА Кличка В.В. (07.11.201961) ми запропонували:

– провести інвентаризацію цих викидів;
– за результатами дій з проведення зазначеної інвентаризації опрацювати і вжити відповідні дії з усунення у подальшому таких забруднень повітря та недопущення внаслідок цього погіршення здоров’я киян;
– у засобах масової інформації висвітлювати зазначені дії міської влади для надання киянам повної та достовірної інформації щодо застосування цих дій.

У листі до заступника міського голови – секретаря Київської міської ради Прокопіва В. В. (07.11.201963) ми запропонували на засіданнях її постійних комісій: з питань екологічної політики; з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу; з питань транспорту, зв’язку та реклами; з питань охорони здоров’я та соціального захисту і з питань культури, туризму та інформаційної політики обговорити запропоновані нами такі пропозиції з прийняттям відповідних рішень.

У листі до голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації Онофрійчука П.В. (07.11.201962) окрім підтримки наших базових пропозицій ми запропонували:

– створити спільну районну робочу групу з аналізу появи цього смогу і вжиття районної владою відповідних дій з його подолання за участі та включенням за згодою членів зацікавлених органів самоорганізації населення Дніпровського району м. Києва;
– ініціювати обговорення цієї ситуації на засіданнях Громадської ради та Ради органів самоорганізації населення Дніпровського району м. Києва при Дніпровській райдержадміністрації м. Києва.

Оскільки вирішення цієї проблеми стосується і вжиття відповідних дій влади на національному рівні ми направили відповідні листи

У листі до міністра енергетики та захисту довкілля України Оржеля О.А. (11.11.2019 №64) окрім підтримки наших базових пропозицій ми запропонували:

– розглянути можливість суттєвого зменшення норм викидів сміттєспалювальним заводом «Енергія» за рахунок встановлення у стислий термін необхідного технічного обладнання;
– спільно з Київською обласною державною адміністрацією опрацювати та вжити дії з запобігання постійним пожежам на торфовищах Київської області для недопущення потрапляння гару з них до Києва.

Відповідний лист про підтримку наших пропозицій та вжиття необхідних дій з усунення у подальшому таких забруднень повітря та недопущення внаслідок цього погіршення здоров’я киян був направлений до міністра охорони здоров’я України Скалецької З.С. (11.11.2019 №65). У листі до народного депутата України від мажоритарного виборчого округу № 214 Швеця С.Ф. на підтримку наших пропозицій звернулися з проханням направити відповідні звернення до Київської міської державної адміністрації та Міністерства енергетики та захисту довкілля України (11.11.2019 №65).

ОСН «КМ «Русанівка» очікує реакцію зазначених адресатів на ці звернення до них.

7) ОСН «КМ «Русанівка» виступив з ініціативою надання житловій частині Русанівки пам’яткоохоронного статусу – міської пам’ятки архітектури та житлового містобудування ХХ століття.

В основу архітектурного планування Русанівки було покладено принцип функціонального зонування території, спеціального розміщення житлової забудови, що виключає шум міського транспорту, захищає від пилу, створює належне провітрювання та забезпечує пряму дію сонячних променів (сонячної інсоляції).  Між житловими будинками створені великі відстані, що створило зручну їх орієнтацію для проживання русанівців у них і уникнути прямого спостереження з вікон іншого будинку за своїм проживанням. Велику увагу при її проектуванні було приділено об’ємно-просторовій композиції житлового масиву та розкриттю мальовничих пейзажів дніпровських островів та правого берегу Києва з Русанівській набережній, зокрема з території єдиного на ній оглядового майданчика. Мікрорайон був побудований на відстані від промислових підприємств і це дозволило уникнути прямого впливу їх діяльності на життя у мікрорайоні. Русанівка була побудована з розвиненою транспортною (5 мостів), торговою, соціально-культурною (2 кінотеатри, 2 поліклініки, дитячі майданчики, школи та дитячі садки) та побутовою інфраструктурою і комплексно охоплювала 3 частини її загальної території і на той час за цими параметрами була визанана однією з кращих. Мікрорайон був розрахований на проживання у ньому до 45 тис. людей.

Парк відпочинку на Русанівській набережної разом з прилеглою до нього косою з 03 лютого 2010 року увійшов до території пам’ятки ландшафту та історії місцевого значення «Історичний ландшафт Київських гір та долини р. Дніпра». З наданням житловій частині Русанівки зазначеного статусу увесь масив став би суцільною пам’яткоохоронною територією місцевого значення і ще однією правовою підставою для збереження нашої містобудівної та екологічної унікальності Русанівки як єдиної території в цілому.

Експерти вважають побудований житловий масив визначною пам‘яткою не лише міської, а й загалом української архітектури та житлового будівництва другої половини ХХ століття і ОСН «КМ «Русанівка» як представницький орган частини русанівців підтримує таку думку експертів.

Проект комплексної забудови Русанівки розробили архітектори Г.С. Кульчицький, В.Є. Ладний, інженери М.В. Пестряков, В. С. Коваль та А. С. Штекель (ініціали останнього російською мовою). Ці архітектори також були авторами проекту будівлі колишнього готелю «Славутич», який був побудований одночасно з будівництвом Русанівки у 1966 – 1972 роках.

У цьому році виповнилося 45 років з часу основної її забудови. 15 років тому у мікрорайоні був побудований останній житловий будинок. 23 травня 2019 року виповнилося 50 років з утворення Дніпровського району м. Києва і 18 років перебування нашого мікрорайону у його складі.

Незаконні будівництва та спотворення Русанівської набережної численними кафе та ресторанами вкотре підкреслили необхідність збереження житлової та містобудівної унікальності побудови Русанівки.

На засіданні ОСН «КМ «Русанівка» 16 травня поточного року серед інших питань порядку денного було розглянуто питання збереження нашої містобудівної унікальності і прийнято рішення про ініціювання надання мікрорайону статусу міської пам’ятки архітектури та житлового містобудування ХХ століття (протокол засідання № 4). На виконання цього рішення протягом 30 травня – 04 червня поточного року 4-м адресатам були розвезені відповідні листи до них. .Ми звернулися до директора департаменту охорони культурної спадщини (ДОКС) Київської міської державної адміністрації  Никоряка О.Д. з пропозицією розглянути нашу ініціативу і на її підтримку вжити у встановленому пам’яткоохоронним законодавством порядку відповідні дії щодо його отримання із внесенням цього статусу до Державного реєстру нерухомих пам’яток України (лист від 30.05.2019 за №36). У листі до міського голови, голови КМДА Кличка В.В. на підтримку нашої ініціативи ми звернулися з проханням надати доручення директору ДОКС КМДА її розглянути у встановленому пам’яткоохоронним законодавством порядку (лист від 30.05.2019 за №35). Відповідні листи на підтримку нашої ініціативи з проханням звернутися до директора ДОКС КМДА щодо її розгляду у встановленому пам’яткоохоронним законодавством порядку були направлені до голови Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації Онофрійчука П.В. та депутата Київради Маляревича О.В. (листи від 30.05.2019 за №№ 37 та 38). Відповідей від КМДА, Дніпровської райдержадміністрації м. Києва та депутата Київради Маляревича О.В. ми не отримали.

У червні поточного року ОСН «КМ «Русанівка» було підготовлено на ініціативних засадах проект листа від мешканця (мешканки) мікрорайону до директора ДОКС КМДА і він був розміщений на у групі Фейсбуку «Громадська платформа Русанівки» для проведення відповідної громадської компанії серед небайдужих русанівців, яка спрацювала певним чином на реалізацію нашої ініціативи.

Пізніше листом від 01 липня поточного року за №50 ми звернулися до тодішнього народного депутата України від мажоритарного виборчого округу № 214 Чумака В.В. з проханням підтримати ініціативу ОСН «КМ «Русанівка» і посприяти в межах його повноважень наданню Русанівці цього статусу при розгляді нашої ініціативи департаментом охорони культурної спадщини КМДА та дорадчими органами при Міністерстві культури України відповідно до вимог пам’яткоохоронного законодавства.

18 липня 2019 року у приміщенні ДОКС КМДА (вул. Спаська, 12) відбулося засідання Консультативної ради з розгляду цієї ініціативи, викладеної у нашому листі до них від 30.05.2019 за № 36, і першим пунктом порядку денного на ньому розглядалося наше питання. На засіданні Коорради вперше розглядалася пропозиція про надання одному з мікрорайонів такого статусу, бо за існуючою практикою цей статус мають лише безпосередньо пам’ятники і будівлі та на увесь Київ 5 вулиць. Присутні члени Координаційної ради відмічали, що таке питання потребує додаткового опрацювання відповідними фахівцями та експертами. За результатами обговорення більшість її членів (14 з 15) та 1 утриманому було прийняте безпрецедентне рішення – «підтримати ініціативу органу самоорганізації і рекомендувати для подальшого дослідження і розробки відповідних матеріалів у встановленому порядку, а саме історичної довідки; містобудівних досліджень; облікової картки та подати зазначену документацію на повторний розгляд Консультативної ради.». Порадувало те, що при обговоренні нашого питання з пропозицією особистої підтримки виступив віце-президент Київської міської  організації Національної спілки архітекторів України Духовичний Георгій Самуілович і ця пропозиція може бути нам корисна у подальшому. 30 липня поточного року у робочому порядку було отримано витяг протоколу засідання Консультативної ради з питань охорони культурної спадщини № 8/19/І від 18 липня 2019 року і тепер нам слід визначитися щодо своїх можливих подальших дій з підготовки цієї документації, адже така робота потребуватиме серйозних фахових знань.

8) Не можна не згадати, що 27 грудня минулого року виповнилося 100 років з народження народного архітектора СРСР, заслуженого архітектора Української РСР Вадима Ладного, головного автора проектування Русанівки.

З метою його вшанування на засіданні ОСН «КМ «Русанівка» 16 травня 2019 року була розглянута та усіма підтримана пропозиція вшанувати архітектора Вадима Ладного як розробника унікального проекту побудови нашого масиву і звернутися щодо підтримки його вшанування до міського голови, голови КМДА Кличка В.В., голови Дніпровської райдержадміністрації Онофрійчуку П.В., депутата Київради Маляревича О.В. та Національної спілки архітекторів України Гусакову В.М. (протокол засідання №4).

На його виконання ОСН «КМ «Русанівка» 11 червня поточного року звернувся до них з відповідними листами (№№ 40 – 43). У зверненні до міського голови, голови КМДА Кличка В.В. ми просили КМДА перейменувати Парк відпочинку у Парк відпочинку імені архітектора Вадима Ладного і встановити пам’ятник цьому виданому українському архітектору на території нашого Парку відпочинку (орієнтовно у кінці набережної навпроти масиву Березняки), а в інших зверненнях – підтримати нашу ініціативу і звернутися з такою підтримкою до КМДА. Київським міським головою було надано доручення 13.06.2019 за №22431 Дніпровській райдержадміністрації розглянути цей лист і надати відповідь, не знаючи про направленість нами цій адміністрації відповідного листа. У своїх відповідях заступник голови Дніпровської РДА Алла Загородня запропонувала нам опрацювати належні документи на реалізацію цієї ініціатив і вже потім звернутися до Київського міського голови про присвоєнні нашому парку імені архітектора Вадима ладного і до консультативно-дорадчого органу при КМДА – Комісії з питань найменування (відповіді від 24.06.2019 за №103/5651/25/3 та від 08.07.2019 за №103/6197/25/3). Від депутата Київради Маляревича О.В. та Національної спілки архітекторів України відповідей не було отримано і ми не знаємо їх позиції щодо нашої ініціативи. Пізніше ОСН «КМ «Русанівка» звернувся до діючого на той час народного депутата України по мажоритарному виборчому округу № 214 Чумака В.В. з проханням підтримати нашу ініціативу і посприяти в межах його повноважень здійсненню запропонованих нами заходів з вшанування пам’яті видатного  українського архітектора Вадима Ладного (лист від 01.07.2019 за № 51).

В отриманій нами відповіді департаменту суспільних комунікацій КМДА від 30.07.2019 за №009-2088 нам надали уточнений перелік нормативно-правових актів для реалізації цієї ініціатив, запропонували підготувати на їх виконання відповідні матеріали і вже з ними звернутися в установленому порядку до владних інстанцій. Тому відповідно виникає питання визначення та здійснення нами подальших дій, адже можливості ОСН «КМ «Русанівка» у їх здійсненні є обмеженими.

Відповідна стаття розміщена на вебсайті ОСН «КМ «Русанівка» 12 червня 2019 року.

 9) На засіданні ОСН «КМ «Русанівка» 16 травня 2019 року розглядалося питання встановлення арок входу до Парку відпочинку на обох кінцях Русанівської набережної і за результатами розгляду була підтримана необхідність їх встановлення і вирішено з цього питання звернутися до міського голови, голови КМДА Кличка В.В., голови Дніпровської райдержадміністрації Онофрійчуку П.В., депутата Київради Маляревича О.В. На виконання цього рішення ОСН «КМ «Русанівка» 18 червня поточного року звернувся до цих осіб з відповідними листами: КМДА було запропоновано вжити дії з встановлення зазначених входів до нього та відповідних інформаційних щитів у ньому (лист до міського голови, голови КМДА № 44), Дніпровській РДА надати сприяння у реалізації нашої пропозиції (лист до голови Дніпровської РДА № 45) і депутату Київради Маляревичу О.В. на їх підтримку звернутися до Київської міської державної адміністрації з пропозиціями про встановлення входів до Парку відпочинку з відповідним зазначенням його назви та відповідних інформаційних щитів у ньому (лист до нього № 46). Від депутата Київради Маляревича О.В. та Дніпровської РДА відповідей не отримано і їх позиція у цьому питанні нам не відома. В отриманій відповіді владою нам було фактично відмовлено у здійсненні наших пропозицій за різними відмовами, що вкотре засвідчило її небажання належно розглядати питання життя русанівців і вживати відповідні дії.

Відповідна стаття розміщена на вебсайті ОСН «КМ «Русанівка» 19 червня  2019 року.

10) ОСН «КМ «Русанівка» опрацював у жовтні 2019 року зауваження та пропозиції до проекту Закону України «Про місто Київ – столицю України» (реєстр. № 2143 – 3), які були оперативно направлені Базіку О.М., помічнику – консультанту на громадських засадах народного депутата України Яременка Б.В. на його прохання 17 жовтня 2019 року. На засіданні ОСН «КМ «Русанівка» 22 жовтня 2019 року вони були розглянуті і підтримані його членами.

Відповідна стаття розміщена на вебсайті ОСН «КМ «Русанівка» 22 жовтня  2019 року.

Не все вдається здійснювати як бажається, але ми намагаємося це робити і будемо діяти так і далі в інтересах мешканців острову. Тому на звітній конференції 07 грудня поточного року ми готові провести активну розмову на тему нашої діяльності і підтримати розумні пропозиції з порушення перед міською владою актуальних питань життя русанівців і їх вирішення нею, підкреслюю, в наших інтересах та подальшого збалансованого розвитку острову в цілому.

 

Олександр Чунаєв,
головний редактор вебсайту ОСН «КМ «Русанівка»