ЗМІСТОВНИЙ ЗВІТ
1. Назва проекту, номер проекту; назва організації, що реалізує проект.
– Експертиза використання коштів загальноміських заходів на території мікрорайону Русанівка міста Києва;
– №39640;
– Орган самоорганізації населення “Комітет мікрорайону “Русанівка” м. Києва (далі – Комітет мікрорайону “Русанівка”).
2. Які ще організації брали участь у реалізації проекту.
У реалізації проекту брали участь ще такі організації – житлова ремонтно-експлуатаційна організація № 420 КП “Дирекція з управління та обслуговування житлового та нежитлового фонду Дніпровського району м. Києва”(далі – ЖРЕО № 420), житлово-будівельні кооперативи (далі – ЖБК) та об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (далі – ОСББ), розташовані на території мікрорайону.
До проведення перевірки проведених ремонтних робіт у житлових будинках мікрорайону приймали участь у якості експертів такі організації – фізична особо-підприємець Коврига А.С. (ФОП) та приватне підприємство “Електропромтех”.
3. Від кого ще і якого обсягу фінансову підтримку отримав цей проект.
Комітет мікрорайону “Русанівка”не ініціював та не отримував додаткової фінансової підтримки.
4. На розв`язання якої конкретної проблеми спрямовано проект та цільові групи проекту.
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 14 Закону України “Про органи самоорганізації населення”органу самоорганізації населення у межах території його діяльності під час його утворення можуть надаватися повноваження щодо здійснення контролю за якістю надаваних громадянам, які проживають у жилих будинках на його території діяльності, житлово-комунальних послуг та за якістю проведених у зазначених жилих будинках ремонтних робіт. Зазначені повноваження надані органу самоорганізації населення “Комітет мікрорайону “Русанівка” м. Києва (далі – Комітет мікрорайону “Русанівка”) рішенням Київради від № 367/1028 від 15.03.2007 “Про дозвіл на створення органу самоорганізації населення “Комітет мікрорайону “Русанівка” (підпункт 4.5) та визначені у Положенні про орган самоорганізації населення “Комітет мікрорайону “Русанівка”, зареєстрованим розпорядженням Київської міської державної адміністрації № 925 від 19.07.2007 “Про реєстрацію органу самоорганізації населення “Комітет мікрорайону “Русанівка” (абзац 5 пункту 3.3 “Власні повноваження Комітету”).
Мікрорайон Русанівка в основному було побудовано протягом 1965-1975 років. Будинки, їх комунікації та мережі потребують значного обсягу ремонтних робіт. Зазначені роботи здійснюються в рамках щорічних комплексних загальноміських заходів “Твій дім, твоє подвір’я”. Ці кошти не завжди доходять до Русанівки у повному обсязі і використовуються за цільовим призначенням. Визначення та використання міських коштів на зазначені потреби здійснюються до цього часу поза громадським контролем. Внаслідок цього якість проведених у жилих будинках мікрорайону ремонтних робіт продовжує бути незадовільною і справедливо викликає відповідні нарікання та претензії мешканців мікрорайону.
Проект спрямований на реалізацію Комітетом мікрорайону Русанівка зазначених повноважень у житлово-комунальній сфері.
5. Контекст проекту (що було зроблено раніше і що буде зроблено, що роблять інші, зокрема, держава).
– що було зроблено раніше:
Комітет мікрорайону “Русанівка” у 2008 році провів інвентаризацію стану житлових будинків, їх комунікацій та мереж для визначення необхідних обсягів проведення у 2009 році зазначених робіт. В результаті проведеної роботи з’ясувалося, зокрема, невідповідність задекларованих Дніпровською райдержадміністрацією обсягів ремонтних робіт потребам в цих роботах та їх фактичним обсягам. З метою отримання інформації про фінансування комплексних загальноміських заходів “Твій дім, твоє подвір’я”у позаминулому році ми зверталися до керівництва Київської міської державної адміністрації та Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації, але отримана від цих органів влади інформація суперечить одна одній. Саме тому Комітет мікрорайону “Русанівка” вважав за необхідне за допомогою процедури громадської експертизи здійснити детальний аналіз фактичного стану виконання цих заходів у 2008 році.
– що буде зроблено:
Відповідно до вимог Порядку сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 № 976 (із змінами), Комітет мікрорайону “Русанівка” наполягатиме на розгляді Дніпровською районною у місті Києві державною адміністрацією підготовленого за результатами громадської експертизи Висновку з експертними пропозиціями. Після розгляду Дніпровською райдержадміністрацією та райрадою зазначеного документу планується результати громадської експертизи видати у вигляді брошури.
Крім того, її результати будуть направлені до Секретаріату Кабінету Міністрів України та керівництва виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
Наприкінці серпня поточного року на конференції органів самоорганізації населення столиці Комітет мікрорайону “Русанівка” планує проінформувати про проведені роботи з громадської експертизи.
Відповідні матеріали будуть надані до районної газеті “Дніпровські новини” та розміщені веб-сайті “rusanivka.org.ua”.
6. Стан реалізації проекту (короткий перелік заходів, що було здійснено впродовж терміну реалізації проекту, у хронологічному порядку).
У січні 2010 року Комітет мікрорайону “Русанівка” втретє звернувся до голови Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації з проханням вжити відповідні заходи щодо усунення виявлених порушень вимог Порядку та забезпечення подальшого проведення зазначеної експертизи (копія листа додається). Отримана відповідь в.о. заступника голови адміністрації Олександра Щербашова від 01.02.2010 засвідчила небажання привести розпорядження відповідно до вимог Порядку і надати в повному обсязі зазначені у запиті документи та відповідну інформацію (копія листа додається).
Одночасно цим листом повідомлялося про розміщення інформації про надходження запиту щодо проведення громадської експертизи на офіційному веб-сайті Дніпровської райдержадміністрації у рубриці “Повідомлення”та начебто здійснені заходи. Як виявилося, зазначена інформація була розміщена після 26 січня і змінена 4 лютого 2010 року, тобто лише за нашим наполяганням з шестимісячним запізненням. Розміщені на веб-сайті заходи дублюють додаток 2 розпорядження адміністрації від 02.12.2009 № 612, що не відповідає вимогам підпункту 3 пункту 4 Порядку.
У додатковому листі першого заступника голови адміністрації В. Наумка до Комітету мікрорайону “Русанівка” від 18.02.2010 знову була надана інформація про те, що до заходів “Твій дім, твоє подвір’я”у 2008 році в межах мікрорайону “Русанівка” було включено лише 5 зазначених об’єктів житлового фонду, що не відповідає відповідним документам Київської міської ради та Київської міської державної адміністрації (копія листа додається). Слід відмітити у листі те, що наші експертні пропозиції будуть заслухані на Колегії та розміщені на офіційній веб-сторинці Дніпровської райдержадміністрації.
Оскільки цього недостатньо для проведення передбаченої запитом громадської експертизи, Комітет мікрорайону “Русанівка” продовжував вживати дії, направлені на отримання від них у повному обсязі необхідної інформації та відповідних документів.
У лютому 2010 року були направлені листи до Прем’єр-міністра України (вдруге) та Прокурора міста Києва з направленням його копії Прокурору Дніпровського району м. Києва (копії листів додаються).
За результатами розгляду повторного листа до Прем’єр-міністра України у березні 2010 року Київській міській державній адміністрації було надано відповідне урядове доручення, але воно вкотре було виконано Дніпровською райдержадміністрацією із запізненням та у неповному обсязі (копія урядового доручення додається).
У середині квітня заступник районного Прокурора проінформував нас про здійснення прокуратурою відповідної перевірки (копія листа додається). Під час її проведення нею були виявлені порушення вимог чинного законодавства з боку Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації. У зв’язку з цим прокуратурою Дніпровського району м. Києва на підставі ст. 22 Закону України “Про прокуратуру”голові Дніпровської райдержадміністрації внесено припис з вимогою усунути виявлені під час перевірки порушення та вжити заходів щодо надання зазначених у запиті Комітету мікрорайону “Русанівка” матеріалів або завірених у встановленому порядку копій. Отримання такої відповіді ми вважаємо певним досягненням, оскільки це стало правовим визнанням правомірності наших дій з проведення громадської експертизи.
Враховуючи такій підхід районної влади та стислий час реалізації проекту, Комітетом мікрорайону “Русанівка” була зроблена протягом березня-травня поточного року перевірка виконання цих заходів у відповідних житлових будинках з включенням тих, що були вказані адміністрацією. Перевірка здійснювалася шляхом візуального обстеження, здійснення фотозйомок, замірів та складання відповідних документів – технічних висновків та актів технічної експертизи і обстеження об’єктів. Склад експертної групи Комітету мікрорайону “Русанівка”, що здійснювала зазначену перевірку та узагальнення отриманої інформації, затверджений наказом № 12 від 1 березня 2010 року (копія наказу додається). Для здійснення обстежень проведених ремонтних робіт були укладені відповідні договори з залученими експертами за № 01-03 та №01-03-01 від 1 березня 2010 року (копії договорів додаються).
18 травня 2010 року у конференц-залі № 2 готелю “Славутич”на зустрічі керівників низки житлово-будівельних кооперативів (ЖБК) та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) мікрорайону Русанівка відбулося обговорення інформації про проведені Комітетом мікрорайону “Русанівка” роботи з громадської експертизи.
На зустрічі була підтримана пропозиція Комітету мікрорайону “Русанівка” щодо необхідності об’єднання зусиль у необхідності добиватися від влади подальшого фінансування та проведення необхідних ремонтних робіт у будинках ЖБК та ОСББ (копія рішень зустрічі додається).
Учасниками зустрічі була взята до відома інформація Комітету мікрорайону “Русанівка” щодо проведення зазначеної громадської експертизи і доручено Комітету проводити у подальшому роботу з громадської експертизи та контролю за якістю надання житлово-комунальних послуг в цілому.
27 травня 2010 року на конференції мешканців Русанівки у конференц-залі № 2 готелю “Славутич”обговорювалися результати громадської експертизи і були підтримані дії Комітету мікрорайону “Русанівка” з її проведення (копія протоколу Конференції додається).
Лише у червні поточного року Дніпровською адміністрацією були надані необхідні матеріали – адресний перелік робіт до бюджетних запитів на 2008 рік по району, поадресні плани ремонту житлового фонду в районі в залежності від технічного стану на 2008 рік і зведені кошторисні розрахунки вартості проведених ремонтів та акти виконаних робіт по 5 будинкам комунальної власності (копії матеріалів додаються). Комітетом мікрорайону “Русанівка” при підготовці в остаточній редакції висновку були проаналізовані зазначені матеріали.
У червні 2010 року за результатами проведеної роботи і з врахуванням результатів громадського обговорення був підготовлений висновок з експертними пропозиціями та 24 червня він направлений до голови Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації (копія листа додається).
7. Оцінка короткострокових та довгострокових результатів проекту:
Якісні індикатори (ефективність)
Чи досягнуто поставлену мету (яку, коротко опишіть)
Метою громадської експертизи є сприяння в цілому залученню Комітету мікрорайону “Русанівка”, керівників ЖБК і ОСББ мікрорайону Русанівка до формування місцевої комунальної політики та проведення громадського контролю за проведенням ремонтних робіт у житлових будинках нашого мікрорайону. Поставлена мета поки що не досягнуто і це планується зробити по завершенню проекту в рамках поточної діяльності Комітету мікрорайону “Русанівка” у житлово-комунальній сфері.
Чи планується продовження діяльності/участі
Громадська експертиза діяльності Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації щодо формування та виконання у 2008 році комплексних загальноміських заходів “Твій дім, твоє подвір’я”на території мікрорайону буде продовжена відповідно до вимог Порядку.
Авторська оцінка короткострокової та довгострокової ефективності
–
оцінка короткострокової ефективності
Дніпровська райдержадміністрація почала із великим запізненням співпрацювати з Комітетом мікрорайону “Русанівка” по виконанню вимог Порядку і надала відповідну інформацію, хоча і в неповному обсязі. Незважаючи на це, отримана від неї інформація допомогла зробити фаховий аналіз формування та виконання нею ремонтних робіт, передбачених зазначеними заходами, виявити недосконалість їх проведення і сформувати відповідні пропозиції.
–
оцінка довгострокової ефективності
Впровадження результатів зазначеної громадської експертизи у житлово-комунальній сфері дозволить реформувати існуючий механізм формування та виконання Дніпровською райдержадміністрацією ремонтних робіт і досягнути довгострокової ефективності при реалізації передбачених законодавством наших повноважень в частині здійснення контролю за якістю проведення у жилих будинках ремонтних робіт.
Оцінка заходів експертами, включаючи іноземних (якщо такі були)
В рамках проекту здійснено опитування керівників ЖБК та ОСББ і за його результатами підготовлено таблицю обстеження житлових будинків масиву. Наказом Комітету мікрорайону “Русанівка” № 12 від 1 березня 2010 року створено експертну групу для перевірки та експертизи стану проведення ремонтних робіт. За участі залучених експертів зроблено технічне обстеження 8 житлових будинків і надані технічні висновки та акти технічної експертизи і обстеження цих об’єктів.
Завдяки роботі експертної групи вдалося здійснити реальну перевірку стану проведених Дніпровською райдержадміністрацією на території мікрорайону у 2008 році ремонтних робіт, виявити недосконалість існуючого механізму їх проведення та сформувати відповідні пропозиції щодо його реформування.
Залучення іноземних експертів проектом не передбачалося.
Відгуки засобів масової інформації
Відгуки засобів масової інформації відсутні.
Проблеми, з якими зіткнулися під час реалізації проекту (що не вдалося здійснити, причини цього)
Лише після отримання Київською міською державною адміністрацією у березні 2010 року повторного доручення Віце-прем’єр-міністра Україні щодо забезпечення сприяння проведенню громадської експертизи відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 № 976 та отримання у квітні припису Прокурора Дніпровського району м. Києва Дніпровською районною у місті Києві державною адміністрацією у червні були надані відповідні документи, хоча і в неповному обсязі.
Під час реалізації проекту зіткнулися з такими проблемами :
1. Протягом проведення громадської експертизи не надавалася інформація та документи відповідно до нашого запиту до адміністрації, а надані нею на завершальному етапі її проведення документи виявилися неповними.
2. Вимоги Порядку сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 № 976 (із змінами), виконувалися адміністрацією із значним запізненням.
3. Робоча група з проведення громадської експертизи, створена розпорядженням від 02.12.2009 № 612 “Про проведення громадської експертизи”, засідала всього один раз. Фактично створення робочої групи було зроблено для проформи, а не для сприяння у проведенні громадської експертизи.
4. Дніпровською райдержадміністрацією було фактично проігноровано два урядових доручення, які були ініційовані Комітетом мікрорайону “Русанівка” за результатами звернень до Прем’єр-міністра України.
При проведенні громадської експертизи було виявлено зокрема наступні проблеми у формуванні та проведенні ремонтних робіт.
1. Громадськість мікрорайону в особах Комітету мікрорайону “Русанівка”, керівників ЖБК та ОСББ не була залучена адміністрацією на протязі формування та виконання у 2008 році цих заходів. Всі рішення щодо визначення та розподілу видів ремонтних робіт, об’єктів їх проведення та відповідного фінансування приймалися без оприлюднення та громадського обговорення.
2. Не на всіх об’єктах робіт вівся постійний технічний контроль з боку управління житлово-комунального господарства.
3. При проведення робіт не завжди було забезпечено виконання підприємствами-підрядниками відповідних гарантійних зобов’язань, що у разі непередбачуваних аварійних ситуацій призводить до необхідності їх ліквідовувати за рахунок власних коштів ЖБК та ОСББ.
4. На жодному об’єкті робіт їх споживач (ЖБК, ОСББ) не мав фінансового контролю за їх проведенням, що не сприяло дотриманню якості та здійсненню робіт у повному обсязі.
5. На всіх об’єктах робіт акти виконаних робіт підписувалися лише керівництвом райдержадміністрації та підприємствами-підрядниками. Керівники ЖБК, ОСББ та ЖРЕО № 420 були усунені від підписання цих документів, що створювало підстави для відповідних зловживань та корупційних дій з боку певних осіб.
В цілому протягом проекту керівництвом Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації в порушення пункту 3 зазначеного Порядку фактично не було надано необхідного сприяння для проведення цієї експертизи.
Відсутність передбаченого Порядком сприяння у проведенні громадської експертизи пов’язана з нерозумінням адміністрацією мети та сутності її проведення, хоча це можна вважати формальною причиною її таких дій. Крім того, ми зіткнулися з прямим небажанням її керівництва та службовців допустити Комітет мікрорайону “Русанівка” до цієї сфери діяльності адміністрації, оскільки це загрожує втраті ними ручного управління і можливості безконтрольного розпорядження відповідними бюджетними коштами.
Яким чином результати реалізації проекту можуть бути поширені та застосовані на практиці у майбутньому
Результати реалізації проекту будуть направлені до Секретаріату Кабінету Міністрів України та керівництва виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) і використовуватимуться у поточній діяльності Комітету мікрорайону “Русанівка” при наданні відповідних пропозицій до Програм економічного та соціального розвитку і бюджетів Дніпровського району м. Києва.
Відповідні матеріали розміщуватимуться у друкованих та електронних засобах масової інформації.
Кількісні індикатори
Кількість учасників проекту/залучених осіб
Ключовими учасниками проекту були 8 осіб Комітету мікрорайону “Русанівка” та 3 особи від залучених експертів.
Кількість залучених сторонніх коштів (вкажіть, будь ласка, обсяг та джерела фінансування)
На реалізацію проекту не залучалися сторонні кошти.
Кількість зацікавленої аудиторії на публічних акціях, якщо такі відбувалися (склад публіки: вік, соціальне становище, освіта, тощо)
При реалізації проекту не проводилися публічні акції.
Географія проекту: регіони, країни, на які поширювалась дія проекту
Дія проекту поширювалася на мікрорайон Русанівка Дніпровського району м. Києва (Україна).
8. Опишіть яким чином реалізація проекту сприяла зростанню іміджу Вашої організації, створенню мережі чи осередків всередині неї, підсиленню можливостей обміну, комунікації та співробітництву з іншими національними та міжнародними організаціями (будь ласка, прокоментуйте це спираючись на мету Вашого проекту)
При реалізації проекту вдалося змінити відношення Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації до необхідності виконання норм Порядку при проведенні зазначеної громадської експертизи її діяльності. Дії Комітету мікрорайону “Русанівка” з її проведенню сприяли зростанню авторитету Комітету мікрорайону “Русанівка” в цілому як серед мешканців мікрорайону, так і в Дніпровській районній у місті Києві державній адміністрації.
9. Перелік додаткових матеріалів:
Аудіокасети ( шт.)
Відеокасети ( шт.)
Дискети ( шт.)
Компакт-диски ( шт.)
Періодичні видання ( шт.)
Друковані видання ( од. )
Подяки ( шт.)
Дипломи ( шт.)
Сертифікати ( шт.)
Фотокартки ( шт.)
Анкети (відгуки) ( шт.)
Роздаткові матеріали ( шт.)
Веб-адреса/адреси сайтів ( од. )
Статті в ЗМІ:
– Вулицю названо правильно // Газета “Профспілкові вісті”. – №3 (517) 21.01.10. Вкладка “Профспілки України”до цієї газети. – тема номеру “Рух самоорганізації населення (ОСНів)”. – 2010. – січень. – стор. 5-8 (копія інтерв’ю додається).
– Улица названа правильно // Газета “Профсоюзные известия”. – №3 (517) 21.01.10. Вкладка “Профсоюзы Украины”к этой газете. – тема номера “Движение самоорганизации населения”. – 2010. – январь. – стр. 5-8 (копия интервью прилагается).
Інші додатки:
1) копія листа до голови Дніпровської райдержадміністрації від 19.01.2010 № 2 на 1 арк. в 1 прим.;
2) копія відповіді в.о. заступника голови Дніпровської райдержадміністрації від 01.02.2010 № 9-20/45-189/4 на 1 арк. в 1 прим.;
3) копія листа до Прокурора м. Києва від 15.02.2010 № 6 на 1 арк. в 1 прим.;
4) копія відповіді першого заступника голови Дніпровської райдержадміністрації від 18.02.2010 № 3-20/45-189/4 на 1 арк. в 1 прим.;
5) копія листа до Премєр-міністра України від 18.02.2010 № 8 на 2 арк. в 1 прим.;
6) копія відповіді заступника Прокурора Дніпровського району м. Києва від 01.04.2010 № 1598с-09 на 1 арк. в 1 прим.;
7) копія листа до в.о. Міністра Кабінету Міністрів України від 10.03.2010 № 13 на 1 арк. в 1 прим.;
8 ) копія листа до виконавчого директора МФВ від 11.05.2010 № 21 на 1 арк. в 1 прим.;
9) копія рішень зустрічі керівників ЖБК та ОСББ від 18.05.2010 на 1 арк. в 1 прим.;
10) копія списку учасників зустрічі від 18.05.2010 на арк. в 1 прим.;
11) копія протоколу учасників Конференції жителів за місцем проживання в межах території органу самоорганізації населення “Комітет мікрорайону “Русанівка” м. Києва від 27.05.2010 на 2 арк. в 1 прим.;
12) копія списку учасників Конференції від 27.05.2010 на арк. в 1 прим.;
13) копії анкет опитування керівників ЖБК та ОСББ щодо проведених ремонтних робіт за адресами: вул. Ентузіастів, 31; вул. Ентузіастів, 33; вул. Ентузіастів, 45/1; Русанівська набережна, 6; Русанівська набережна, 18; Русанівська набережна, 20; Русанівська набережна, 22; бул. Давидова, 4; бул. Давидова, 12; бул. Давидова, 13-А на арк. в 1 прим.;
14) копії договору на надання послуг з проведення технічної експертизи від 01 березня 2010 року № 01-03, свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця від 01.09.2009 № 904677 серії В02, свідоцтва про сплату єдиного податку від 04.09.2009 № 721108, довіреності фізичної особи-підприємця Ковриги Алли Степанівни на уповноваження Ковриги Володимира Івановича на 4 арк. в 1 прим.;
15) копії договору на надання послуг з проведення технічної експертизи від 01 березня 2010 року № 01-03-01, ліцензії на будівельну діяльність приватного підприємства “Електропромтех”від 30.11.2007 № 359325 серії АВ, свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи № 327108 серії А00, довідки № 427 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), свідоцтва про сплату єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою від 26.12.2006 № 2653008921 на 5 арк. в 1 прим.;
16) копія адресного переліку робіт до бюджетних запитів на 2008 рік по Дніпровському району на 6 арк. в 1 прим.;
17) копія поадресного плану ремонту житлового фонду в Дніпровському районі м. Києва в залежності від технічного стану на 2008 рік на 2 арк. в 1 прим.;
18) копія поадресного плану ремонту житлового фонду в Дніпровському районі м. Києва в залежності від технічного стану на 2008 рік (підприємств-банкрутів) на 1 арк. в 1 прим.;
19) копія розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 653 від 08.05.2008 на 1 арк. в 1 прим.;
20) копія розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 1672 від 01.12.2008 на 1 арк. в 1 прим.;
21) копія листа до голови Дніпровської райдержадміністрації від 24.06.2010 №33 на 2 арк. в 1 прим.;
22) копія висновку та експертних пропозицій за результатами громадської експертизи на 8 арк. в 1 прим.;
23) копія таблиці листів Комітету мікрорайону “Русанівка” до владних органів і відповіді від них щодо проведення громадської експертизи на 2 арк. в 1 прим.;
24) копія таблиці обстеження житлових будинків на 4 арк. в 1 прим.;
25) копія таблиці результатов перевірки проведених ремонтних робіт, зробленої протягом квітня-травня 2010 року на 2 арк. в 1 прим.;
26) копії документів та фотографій щодо проведених ремонтних робіт у житловому будинку за адресою: вул. Русанівська набережна, 8/1 на 9 арк. в 1 прим.;
27) копії документів та фотографій щодо проведених ремонтних робіт у житловому будинку за адресою: вул. Русанівська набережна, 14/1 на 4 арк. в 1 прим.;
28) копії документів та фотографій щодо проведених ремонтних робіт у житловому будинку за адресою: вул. Ентузіастів, 5 на 3 арк. в 1 прим.;
29) копії документів та фотографій щодо проведених ремонтних робіт у житловому будинку за адресою: вул. Ентузіастів, 7/1 на 6 арк. в 1 прим.;
30) копії документів та фотографій щодо проведених ремонтних робіт у житловому будинку за адресою: вул. Ентузіастів, 13 на 9 арк. в 1 прим.;
31) копії документів та фотографій щодо проведених ремонтних робіт у житловому будинку за адресою: вул. Ентузіастів, 31 на 9 арк. в 1 прим.;
32) копії документів та фотографій щодо проведених ремонтних робіт у житловому будинку за адресою: бул. Давидова, 13 на 9 арк. в 1 прим.;
33) копії документів та фотографій щодо проведених ремонтних робіт у житловому будинку за адресою: бул. Давидова, 14 на 21 арк. в 1 прим.;
34) копія поадресного переліку робіт до бюджетних запитів по мікрорайону Русанівка (витягу) на 1 арк. в 1 прим.;
35) копія розпорядження Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації від 02.12.2009 № 682 з додатками на 2 арк. в 1 прим.;
36) копія наказу Комітету мікрорайону “Русанівка” від 01.03.2010 № 12 на 1 арк. в 1 прим.;
37) копії урядових доручень на 1 арк. в 1 прим.
Керівник проекту А.М. Поплавська
18.07.2010