Main menu:

Зроблено громадський моніторинг якості роботи телефонних «гарячих ліній»

 

6.08.2013

Наприкінці 2012 – початку 2013 років коаліцією громадських організацій із Києва, Луганська, Львова, Миколаєва та Одеси на чолі із Одеським суспільним інститутом соціальних технологій в межах проекту «Температура «гарячих ліній» центральних органів виконавчої влади» проведено громадський моніторинг якості роботи телефонних «гарячих ліній». Об’єктами цього моніторингу стали Урядова телефонна «гаряча лінія» та телефонні «гарячі лінії» центральних органів виконавчої влади в Україні (далі – ЦОВВ). Регіональним партнером від Києва у реалізації цього проекту виступив ОСН «Комітет мікрорайону «Русанівка» м. Києва. Участь взяли безпосередньо голова Комітету Андрій Нєстєрков, заступник голови Комітету Олександр Чунаєв та юрист Комітету Єлизавета Бондаренко.

За результатами його проведення Одеським суспільним інститутом соціальних технологій та ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» підготовлено Аналітичний звіт якості роботи зазначених «гарячих ліній» «Хіба вже охололи телефонні «гарячі лінії» органів виконавчої влади?».

У звіті представлено методологію проведеного громадського моніторингу та його основні результати, які містять: підсумки аналізу нормативної бази роботи телефонних «гарячих ліній»; стану інформування громадян про роботу «гарячих ліній» в газеті «Урядовий кур’єр» та на офіційних сайтах органів виконавчої влади; результати моніторингу звернень громадян на найбільш затребувані «гарячі лінії». Крім того, у звіті наведено конкретні приклади ефективної та неефективної роботи окремих «гарячих ліній», які було отримано за результатами телефонного звернення на них. За результатами громадського моніторингу зроблено висновки та підготовлено рекомендації Кабінету Міністрів України, керівникам ЦОВВ, керівництву Державної установи «Урядовий контактний центр» щодо підвищення ефективності роботи їх телефонних «гарячих ліній».

 

ОСН «Комітет мікрорайону «Русанівка» м. Києва